TESTIMONIAL

FIND ME ON INSTAGRAM! -

Wednesday 18 September 2013

He is my brother in law

Produk kurus yang berkesan : Herbalife (Nutrisi Seimbang)


Kerjaya saya adalah sebagai jurulatih kesihatan. Saya Bukan Jurujual Herbalife. Beza juru jual adalah individu yang hanya menjual produk tanpa menggunakan produk itu sendiri, Saya melatih pelanggan saya sehingga mendapatkan hasil yang diingini bersama panduan penggunaan, ilmu yang diperlukan dan perkhidmatan sokongan.

Berapa Harga Herbalife? Saya akan nasihatkan harga bergantung kepada Budget makanan harian anda dan juga berdasarkan target penurunan yang diinginkan.Kami ada Program yang sesuai untuk pelajar, Suri Rumah yang sibuk, Pekerja dan juga Para Pesara.

Alhamdulillah sudah lebih 5 tahun komited pada misi ini. Ramai diluar sana yang ingin menguruskan berat badan tetapi tidak berhasil. Salah satu sebab adalah disebabkan tidak konsisten, tiada motivasi dan mungkin cabaran yang diterima dari pelbagai aspek.

TAPI ramai juga yang berjaya!


Nak tahu apa rahsia kami? Mudah. Sebab mereka mempunyai jurulatih. Tidak mungkin sebuah pasukan bole sepak bersepakat dan beraksi di padang bola dengan hebat sekiranya mereka tidak mempunyai jurulatih. Tidak mungkin juga pemain badminton Datuk Lee Chong Wei memenangi piala peringkat antarabangsa sekiranya beliau tidak memiliki jurulatih.

Program penurunan berat badan yang saya jalankan ini amat mudah dikendalikan. Sekiranya kita tidak berpeluang untuk berjumpa, tiada masalah. Kerana saya pernah menjadi jurulatih untuk seorang yang baru dikenali melalui laman sosial. Tak pernah jumpa. Tetapi beliau berjaya turun 7kg lemak!


Bermulanya... sesi perkenalan diantara kakak saya dan abang ipar saya pada bulan Mac 2011. Setahu saya, mereka berkenalan melalui laman sosial facebook. Alhamdulillah perkenalan ini membawa mereka ke sebuah perkahwinan. 

Ini Gambar Abang Ipar saya. Saya ambil di laman facebook beliau.

Bulan May 2010
Bulan Februari 2011
Bulan Mac 2011 (Mereka mula berkenalan)

Berat abang ipar saya mencecah 125kg. Cepat letih dan kurang bertenaga. Akibat gaya hidup yang tidak sihat, abang ipar saya mempunyai masalah kesihatan. Sudah bergantung pada ubat yang diberi oleh doktor kesihatan.  

Kenapa anda ingin turunkan berat badan?

Tips untuk turunkan berat badan dengan cepat adalah, anda wajib ada sebab yang besar untuk kurus. Bukan hanya hangat-hangat mak jenin. "Tengoklah, kalau kurus pun best, tak dapat kurus pun tak apa." Berbalik pada cerita abang ipar saya, beliau mempunyai sebab yang besar untuk kurus! Sebabnya adalah : 

Kurus sebelum kahwin! 

Dengan semangat yang tinggi, abang ipar saya berjaya membuktikan walaupun beliau sebelum ini sangat banyak makan, berjaya menurunkan 12kg yang pertama dalam masa hanya 40 hari sahaja !

 (Hasil produk tidak tipikal. Hasil individu berbeza-beza)

21 Mei 2011 
Berlangsungnya majlis pertunangan dikediaman kami di Semenyih.

Ketika majlis ini, untuk pertama kali saya bersua muka dengan abang ipar saya. Ini membuktikan program penurunan berat badan ini boleh dilakukan walaupun anda jauh dengan jurulatih. Ketika ini beliau telah berjaya menurunkan 15kg lemak dan telah pun berjaya menukarkan saiz baju dan seluar kepada lebih kecil.

Bulan Oktober 2011
Berlangsungnya Majlis Perkahwinan diantara kakak saya dan abang ipar saya.

Jom kurus sebelum kahwin!

Bukti beliau menurunkan berat badan sedikit demi sedikit tanpa rasa lapar dan tertekan. Amalkan gaya hidup sihat dalam program penurunan berat badan anda dan cari JURULATIH!

Bulan September 2012

Sudah semakin ceria dan bertambah hensem!  Ini terbukti. Saya mempunyai ramai pelanggan yang berubah rupa. Perubahan mereka nampak ketara adalah disebabkan mereka telah berjaya membuang lemak berlebihan dalam badan dan gaya hidup yang baru akan memberi impak yang besar untuk keseluruhan badan mereka.


Alhamdulillahn syukur. Kami sekeluarga sihat. Kakak saya juga berjaya menaikan berat badan. Sebelum ini mempunyai masalah gastrik yang teruk. Sekarang, masalah tersebut telah hilang dan bonus, berjaya menaikkan 5kg otot. 

Mereka dikurniakan seorang cahaya mata yang bernama Muhammad Al-Fatih. Penyeri untuk kami sekeluarga. 

Teruskan gaya hidup sihat, dan memberi inspirasi kepada orang lain








Alhamdulillah dengan usaha dan panduan yang diberikan oleh jurulatih, abang ipar saya berjaya menurunkan 50KG lemak! Ibarat macam membuang seorang yang beratnya 50kg. Rasa lebih bertenaga, ringan dan boleh bergiat aktif.

Adakah anda ingin jurulatih?

Saya sedia membantu anda. Tiada masalah walaupun jauh. Ikut sahaja panduan yang akan saya berikan. Jangan bertangguh. Lakukan keputusan segera.


Boleh Hubungi Saya Melalui Telefon atau Whatsapp 0137731660 (Coach Ain) untuk tindakan selanjutnya atau boleh isi Form dibawah

DAFTAR SINI


4 comments:

Anonymous said...

power..

Anonymous said...

power..

Unknown said...

oh sangat hensem jadinye...kekeke

nurul said...

amazing result!! :D