TESTIMONIAL

FIND ME ON INSTAGRAM! -

Monday 2 May 2011

EXTRAVAGANZA 2010

mengimbas kembali kenangan lalu. banyak kali aku terfikir. sekiranya aku tak join Herbalife, aku rasa aku tak akan dapat jejak kaki ke negara orang dalam masa terdekat ini. mungkin sebab kekangan kewangan dan juga tiada keperluan untuk pergi ke sana.

Alhamdulillah, syukur pada Mu.

Mei 2010
pertama kali melawat negara orang. walaupun negara jiran tetapi telah membuatkan ku menitiskan air mata. tanpa keluarga dan dengan perbelanjaan sendiri, aku berjaya berada di SINGAPORE. tapi, ketika itu, aku pergi bersama keluarga baru. with Herbalife's family.

menaiki bas dengan satu TEKAD. iaitu ingin menimba ilmu. mataku meliar melihat negara yang membangun itu. wah....hebatnya. ketika acara herbalife berlangsung, aku berasa sangat teruja. event yang menempatkan lebih 18 RIBU MANUSIA. wah, acara apakah ini??? dekat sana, langsung tidak kelihatan orang-orang yang membuat bising ketika majlis berlangsung. semuanya menumpukan perhatian. hanya sedikit yang mengisi waktu rehat dengan menghisap rokok.! dan kereta kecemasan pun langsung tidak bergerak kerana semuanya sihat, bertenaga dan kuat sehingga majlis habis..Allahu akhbar.EXTRAVAGANZA 2010 telah membuka mataku. "ini adalah company yang hebat" ..

tetapi, aku tidak membuat keputusan tanpa berfikir. pertama kali mencuba product ni, aku sudah merasa kelainan. dan setiap hari aku berdoa padaNya. meminta panduan. adakah ini yang terbaik buatku? Alhamdulillah..aku termui jawapannya.

EXTRAVAGANZA 2010
aku pergi seorang diri. tiada downline. tak mengapa. aku belajar untuk diri sendiri. balik sahaja dari Singapore, aku buat keputusan untuk menjadi SUPERVISOR..erm, apa tu? aku pun dahulu..x tahu apa itu. tapi yang aku tahu adalah kelebihannya. aku cabar diri aku untuk menjadi seorang supervisor. dan genap bulan mei, aku berjaya mendapatkannya. selepas ini aku menanti keluargaku, kawan2ku, dan kenalanku..untuk mereka mengikut jejak langkahku.

Herbalife office

student UiTM Segamat, luv u all


keluarga baru saya

inilah suasana EXTRAVAGANZA 2010
inilah ceritanya..dan esok 4 MEI hingga 9 MEI 2011, aku akan berangkat ke BANGKOK. untuk menghadiri EVTRAVAGANZA 2011. bersama seorang downline. erm x mengapa. mungkin selepas ini, ramai yang nak melancong bersama ku..insyaAllah..Allah, temanilah kami. periharalah kami. selamatkan perjalanan kami.

No comments: